Przedszkole

  1. Czarowanie na ekranie – zaczynamy przygodę z kodowanie. Uczymy programowania w środowisku „Scratch Jr.”

Godzina kodowania

Zaczynamy zabawę z kodowaniem

Gra „Dojdź do celu”

Gra „Cztery pory roku”

Klasy I-III

  1. Czas na kodowanie – piszemy swoją pierwszą grę. Pomagamy poznać tajniki programowania w środowisku „Scratch”

Gra „Baloniki”, „Wiatraczek”

Gra „ Kot i mysz”

Gra „Odbijamy piłeczkę”

Gra „ Flappy”

Klasy IV – VIII

  1. Pogromcy robotów – zaprogramuj swojego mBota. Uczymy się poruszać w „języku robotów”. Poznajemy możliwości robotów edukacyjnych.

Sterowanie robotem – piłka nożna

Programujemy czujniki – autonomiczny pojazd

Jak powstają kolor – sygnalizacja świetlna

Pierwsze kroki z micro:bit’em

Gra „papier – kamień – nożyce”

2. Akademia kodowania – wspólnie tworzymy własne animacje i gry w różnych językach programowania, samodzielnie tworzymy aplikacje mobilne oraz dowiadujemy się, jak wykorzystywać nowoczesne technologie we współczesnym świecie.

Gra „Kot goni mysz”
Gra „ Tenis”
Gra „Flappy”