SZKOLENIA REALIZOWANE W SZKOŁACH i PLACÓWKACH OŚWIATOWYCH
- Szczegóły
Praca wychowawcy z zespołem klasowym – klasa jako grupa społeczna |
Janusz Berdzik |
|
Praca wychowawcy z zespołem klasowym – sto gier i zabaw |
Janusz Berdzik Grzegorz Pielak |
|
Porozmawiajmy. Komunikacja w szkole |
Jolanta Fąfrowicz |
|
Uzależnienia cyfrowe naszych dzieci |
Joanna Szymczak |
|
Bajki terapeutyczne z przybornika wychowawcy |
dr Stefania Jagło |
|
Nauczyciel coachem swoich uczniów – efektywne narzędzia wspierające nauczyciela i wychowawcę |
Bożena Grębowiec |
|
Jak chwalić dziecko w grupie przedszkolnej i w rozmowie z rodzicem |
Ewa Tarnawska |
|
|
||
System pomocy psychologiczno-pedagogicznej |
Hanna Kanik |
|
Przykłady programów profilaktyki uniwersalnej i promocji zdrowia do wykorzystania w przedszkolu i szkole |
Bożena Grębowiec |
|
Elementy integracji sensorycznej w pracy nauczyciela przedszkola |
Barbara Wiśniewska |
|
Dziecko ze spektrum autyzmu w szkole masowej |
Jakub Praciak |
|
Uczeń dyslektyczny na mojej lekcji |
Jolanta Fąfrowicz |
|
Tworzenie szkolnej koncepcji pracy z uczniem uzdolnionym |
dr Irena Koszyk |
|
Rola i zadania nauczycieli w identyfikacji i rozwijaniu uzdolnień dzieci w wieku przedszkolnym |
dr Irena Koszyk |
|
Myślenie krytyczne i twórcze – jak i dlaczego należy je rozwijać w edukacji przedszkolnej i szkolnej? |
dr Irena Koszyk |
|
Praca z uczniem wg autorskiego programu działań wspierających rozwój myślenia twórczego uczniów zdolnych |
Joanna Meres Soblik Elżbieta Głowacka |
|
Praca rady pedagogicznej z uczniem z doświadczeniem migracji i z jego rodziną – zasady ogólne |
dr Stefania Jagło |
|
Praca z uczniem ukraińskim kontynuującym naukę w polskiej szkole (podstawy programowe polskie i ukraińskie, ukraińskie a polskie podręczniki do różnych przedmiotów itp.) – na co warto zwrócić uwagę? |
dr Stefania Jagło |
|
Dzieci z zaburzeniami w zachowaniu w przedszkolu i w młodszych klasach szkoły podstawowej |
Joanna Szymczak |
|
Dziecko z cukrzycą typu 1 w szkole i przedszkolu |
Bożena Grębowiec Ewa Ledwoń |
|
|
||
Koncentracja i uwaga uczniów. Jak nimi kierować? |
Janusz Berdzik Bożena Grębowiec |
|
Obraz silniejszy niż słowo, czyli jak angażować wyobraźnię |
Janusz Berdzik Bożena Grębowiec |
|
Jak nauczyć ucznia efektywnie się uczyć? Metody, techniki, sposoby efektywnego uczenia się |
Jolanta Fąfrowicz |
|
Żeby chcieli i umieli się uczyć |
dr Stefania Jagło |
|
Emocje, czyli akumulator pamięci |
Janusz Berdzik Bożena Grębowiec |
|
|
||
Praca zespołowa rady pedagogicznej |
Janusz Berdzik |
|
Innowacje pedagogiczne – podstawa prawna, dokumentacja, przykłady dobrych praktyk |
dr Stefania Jagło |
|
Siła relaksu, praktykowanie uważności, czyli jak radzić sobie ze stresem |
Janusz Berdzik Bożena Grębowiec |
|
Wykorzystanie systemu wartości w pracy nauczyciela |
Janusz Berdzik Bożena Grębowiec |
|
CV, wizytówka…, czyli autoprezentacja stosowna do zamierzonego celu |
dr Stefania Jagło |
|
Rozwiń kreatywność w sobie – techniki myślenia i działania sprzyjające rozwojowi dziecka |
Bożena Grębowiec |
|
Moi uczniowie są kreatywni, bo uczę kreatywnie |
Jolanta Fąfrowicz |
|
Troska o kulturę języka obowiązkiem każdego nauczyciela |
Jolanta Fąfrowicz |
|
|
||
Mediacje przykładem konstruktywnego rozwiązywania konfliktów w szkole |
Bożena Grębowiec |
|
Jak współpracować z rodzicami w szkole? |
Janusz Berdzik Bożena Grębowiec |
|
Elementy pedagogiki międzykulturowej w środowisku szkolnym |
Janusz Berdzik Bożena Grębowiec |
|
Budowanie postaw prospołecznych i patriotycznych w przedszkolu |
Joanna Szymczak |
|
Jak rozwijać umiejętności komunikacyjne przedszkolaków? |
Joanna Szymczak |
|
|
||
Lekcja według zasad oceniania kształtującego |
Jolanta Fąfrowicz |
|
Kompetencje – wytrych czy klucz do przyszłości? |
dr Stefania Jagło |
|
Rozwijanie kompetencji kluczowych u dzieci w wieku przedszkolnym |
Barbara Wiśniewska |
|
|
Barbara Wiśniewska |
|
Najpierw sens, potem symbol, rozwijanie operacyjności matematycznej |
Barbara Wiśniewska |
|
Edukacja matematyczna wg Edyty Gruszczyk-Kolczyńskiej |
Barbara Wiśniewska |
|
Wspieranie rozwoju dziecka w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym w zakresie nabywania kompetencji matematycznych |
Joanna Świercz |
|
Nauczanie przez dociekanie – metody badawcze na przedmiotach przyrodniczych w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej |
Helena Jasińska Zofia Kalinowska |
|
Projekty edukacyjne w praktyce szkolnej |
Grzegorz Pielak Krystyna Dworecka |
|
Design Thinking, czyli myślenie projektowe jako narzędzie edukacyjne |
dr Stefania Jagło |
|
|
||
Wykorzystanie chmury do wspomagania procesu kształcenia |
Sławomir Górniak |
|
Wykorzystanie tablic i paneli interaktywnych w dydaktyce |
Sławomir Górniak |
|
Zapomniane czy wciąż inspirujące metody (odimienna Ireny Majchrzakowej, Celestyna Freineta, Bronisława Rocławskiego…)? |
dr Stefania Jagło |
|
Prawo oświatowe dla każdego nauczyciela |
Krystyna Dworecka |
|
Plan rozwoju zawodowego |
Krystyna Dworecka |
|
Bezpieczny uczeń w bezpiecznej szkole |
Grzegorz Pielak |
|
Jak przygotować ucznia do bezpiecznych wakacji? |
Grzegorz Pielak Janusz Berdzik |
|
Jak przygotować ucznia do bezpiecznych ferii zimowych? |
Grzegorz Pielak Janusz Berdzik |
|
Sytuacja kryzysowa w szkole/placówce oświatowej – zarządzanie w sytuacjach kryzysowych |
Grzegorz Pielak Janusz Berdzik |
|
ABC pomocy przedmedycznej (przypomnienie podstawowych umiejętności) |
Grzegorz Pielak Janusz Berdzik |
Zamówienie szkolenia rady pedagogicznej: pobierz zamówienie. Prosze o wyslanie na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..