Porozmawiajmy o zdrowiu psychicznym starszego wieku dziecięcego i młodzieży - czyli jak wspierać kondycję psychiczną uczniów w czasie pandemii i nie tylko. Rola i znaczenie szkoły

 Rezerwacja zakończona
 
0
Kategoria
PEDAGOGIKA, PSYCHOLOGIA, WYCHOWANIE, TERAPIA
Termin
12.06.2021 10:00 - 12:15
Miejsce
Platforma Teams
Ilość miejsc
50
Miejsca dostępne
50
E-mail
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Prowadzący
Magdalena Leśny, Joanna Meres-Soblik
Liczba godzin
3
Odpłatność
30 zł/osobę

Adresaci: Nauczyciele starszych klas szkół podstawowych ( V-VIII), nauczyciele szkół ponadpodstawowych

Treści

- analiza specyfiki aktualnie obserwowanych zaburzeń psychicznych i emocjonalnych, trudności                                              i nieprawidłowości psychicznych starszych dzieci i młodzieży ( nastolatków)- zaburzenia lękowe, depresyjne i związane      z wysokim poziomem przeżywanego stresu. Kryzys adolescencyjny.

- psychopatologia starszego wieku dzieciecego i nastoletniego, przyczyny, etiologia i leczenie. Psychoprofilaktyka dzieci        i młodzieży- wybrane zagadnienia,

- rola szkoły, nauczycieli, wychowawców i specjalistów- pedagogów szkolnych i psychologów w udzielaniu wsparcia psychologicznego uczniom.

 
 

Wspierane przez iCagenda