Porozmawiajmy o zdrowiu psychicznym starszego wieku dziecięcego i młodzieży - czyli jak wspierać kondycję psychiczną uczniów w czasie pandemii i nie tylko. Rola i znaczenie szkoły

 Rezerwacja zakończona
 
0
Kategoria
PEDAGOGIKA, PSYCHOLOGIA, WYCHOWANIE, TERAPIA
Termin
12.06.2021 13:00 - 15:15
Miejsce
Platforma Teams
Ilość miejsc
50
Miejsca dostępne
50
Prowadzący
Magdalena Leśny, Joanna Meres-Soblik
Liczba godzin
3
Odpłatność
30 zł/osobę

Adresaci: nauczyciele starszych klas szkół podstawowych ( V-VIII) i nauczyciele szkół ponadpodstawowych

Treści:

 

- analiza specyfiki aktualnie obserwowanych zaburzeń, trudności i nieprawidłowości psychicznych dzieci i młodzieży (zaburzenia lękowe, depresyjne oraz związane z wysokim poziomem stresu) Kryzys adolescencyjny,

- psychopatologia starszego wieku dziecięcego i nastoletniego, przyczyny, etiologia i leczenie, a także psychoprofilaktyka dzieci i młodzieży- wybrane zagadnienia,

- rola szkoły, nauczycieli, wychowawców i specjalistów pedagogów szkolnych, psychologów  w udzielaniu wsparcia psychologicznego uczniom.

 
 

Wspierane przez iCagenda