mppp02

BANERzik

mgr Borucka Anna

Pedagog, absolwentka Uniwersytetu Opolskiego w zakresie pedagogiki opiekuńczej i pracy socjalnej oraz Uniwersytetu Wrocławskiego na kierunku dziennikarstwo i komunikacja społeczna. Ukończyła studia podyplomowe w zakresie Logopedii przedszkolnej i szkolnej oraz Terapii pedagogicznej i oligofrenopedagogiki. W poradni zajmuje się badaniem gotowości szkolnej oraz diagnozą specyficznych trudności w uczeniu się, w tym dysleksji, dyskalkulii, dysortografii i dysgrafii. Jest certyfikowanym terapeutą Metody Warnkego, prowadzi diagnozę oraz indywidualne treningi percepcji słuchowej, wzrokowej oraz motorycznej z wykorzystaniem narzędzi m.in. Audio4Lab oraz narzędzi ćwiczeniowych do treningu lateralnego. W pracy cały czas stara się rozwijać i poszerzać swoje kompetencje, dlatego uczestniczy w specjalistycznych kursach i szkoleniach m.in. „Dyskalkulia – program wsparcia terapeutycznego uczniów z trudnościami w nauce matematyki”.

mgr Bronek-Chawełka Mariola

Pedagog, absolwentka Fizjoterapii (Akademia Wychowania Fizycznego we Wrocławiu). Ukończyła studia podyplomowe – Tyflopedagogika (Akademia Pedagogiki Specjalnej w Warszawie), kurs kwalifikacyjny – Oligofrenopedagogika. Jest certyfikowanym terapeutą terapii psychomotoryki. W Poradni pracuje głównie z dziećmi z niepełnosprawnością oraz zagrożonymi niepełnosprawnością.

mgr Chmielowska Aneta

Pedagog. Ukończyła studia podyplomowe z zakresu wczesnej interwencji i wspomagania rozwoju małego dziecka, kurs terapii pedagogicznej oraz wiele szkoleń z zakresu pracy z dzieckiem z trudnościami w uczeniu się. W poradni zajmuje się diagnozą gotowości szkolnej i udzielaniem pomocy uczniom szkół podstawowych z trudnościami w nauce. Prowadzi terapię indywidualną dzieci z klas młodszych, mających problemy w początkowej nauce czytania i pisania, a także terapię grupową dla uczniów ze stwierdzoną dysleksją.

mgr Filipiak Lech

Pedagog, absolwent Uniwersytetu Warszawskiego; kierunek Profilaktyka Społeczna i Resocjalizacja. Ukończył wiele form doskonalenia zawodowego przygotowujących do pracy z  ludźmi, w tym Studium Metod Psychokorekcyjnych  oraz psychologię na UAM w Poznaniu (bez dyplomu). Wieloletnie doświadczenie zawodowe zdobywał pracując w instytucjach z obszaru psychiatrii, oświaty, pomocy społecznej i organizacji pozarządowych. Koncentruje się na pomocy dzieciom w okresie dorastania i ich rodzicom w rozwiązywaniu problemów dydaktycznych i  wychowawczych, związanych z okresem adolescencji. Udziela porad, konsultacji, prowadzi terapię problemów związanych z kryzysami funkcjonowania, trudnościami wychowawczymi, zaburzeniami zachowania i emocji.

mgr Głowacka Elżbieta

Pedagog i terapeuta pedagogiczny. Ukończyła kurs kwalifikacyjny z terapii pedagogicznej oraz wiele kursów z zakresu problematyki dysleksji i dyskalkulii. W poradni zajmuje się diagnozą pedagogiczną gotowości szkolnej, trudności w uczeniu się, w  tym specyficznych trudności w nauce czytania, pisania, liczenia oraz terapią pedagogiczną.

mgr Koch Paweł

Pedagog, absolwent pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej z resocjalizacją. Posiada uprawnienia trenerskie edukatora oświaty, odbył wiele szkoleń z zakresu terapii uzależnień, profilaktyki, interwencji kryzysowej itp. W ramach zadań poradni od wielu lat zajmuję się szeroko rozumianym wspomaganiem funkcji wychowawczej szkoły, psychoedukacją, profilaktyką, pedagogizacją rodziców, szkoleniem nauczycieli. W oparciu o diagnozę  problemów i potrzeb bieżących szkół, w zakresie uzgodnionym z Dyrektorami, realizuje kompleksowe działania wspomagające w formie całorocznego programu wsparcia placówki działając bezpośrednio na terenie placówek.

mgr Maślak Katarzyna

Pedagog i terapeuta pedagogiczny. Ukończyła kurs kwalifikacyjny z terapii pedagogicznej, oligofrenopedagogiki. Jest certyfikowanym terapeutą terapii EEG Biofeedback. W Poradni zajmuje się diagnozą pedagogiczną gotowości szkolnej, trudności w  uczeniu się, w tym specyficznych trudności w nauce czytania, pisania i liczenia, terapią pedagogiczną oraz terapią EEG Biofeedback.

mgr Rodzeń Elżbieta

Pedagog i terapeuta pedagogiczny, pedagog specjalny. Ukończyła kurs kwalifikacyjny z surdopedagogiki oraz wiele kursów doskonalących z zakresu problematyki dysleksji. W poradni zajmuje się diagnozą pedagogiczną  trudności w uczeniu się, w tym specyficznych trudności w nauce czytania, pisania, liczenia oraz terapią pedagogiczną.

mgr Szwaiger Joanna

Pedagog, absolwentka pedagogiki (specjalność rewalidacja) na Uniwersytecie Wrocławskim. Ukończyła też studia podyplomowe z zakresu logopedii i terapii pedagogicznej na Uniwersytecie Opolskim oraz wczesnej interwencji i  wspomagania rozwoju małego dziecka w Dolnośląskiej Szkole Wyższej. W Poradni pracuje głównie z  dziećmi z niepełnosprawnością oraz zagrożonymi niepełnosprawnością, prowadzi diagnozę i terapię pedagogiczną. Jest stałym członkiem zespołu orzekającego.

mgr Tomaś Piotr

Pedagog. Posiada szerokie doświadczenie w zakresie diagnozy, poradnictwa i terapii problemów wychowawczych, trudności szkolnych, pracy profilaktycznej i terapeutycznej z  młodzieżą, w tym zagrożoną niedostosowaniem społecznym, w pracy z rodzinami i dziećmi w  sytuacji kryzysu rozwodowego, kryzysów w związku. Prowadzi Szkołę dla Rodziców dzieci w  wieku adolescencji.