Dokumenty do pobrania
- Szczegóły
1. Zgłoszenie można złożyć osobiście w sekretariacie Poradni, przy ul Powstańców Śląskich 19, godziny pracy pon-czw do 18, piątek do 17 (zakładka Kontakt)
2. Nasz pracownik poprosi o podanie danych personalnych, wraz z numerem PESEL, krótkie opisanie przyczyn zgłoszenia oraz określenie oczekiwań dotyczących pomocy ze strony Poradni.
3. Państwa zgłoszenie zostanie zarejestrowane i przekazane do koordynatora zespołu w celu ustalenia terminu wizyty.
4. O terminie wizyty poinformujemy, zgodnie z Państwa życzeniem, telefonicznie lub listownie, bądź za pośrednictwem szkoły lub przedszkola.
5. Formularze zgłoszeniowe można również przesłać pocztą elektroniczną do Sekretariatu Poradni na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..