WDN
- Szczegóły
- Kategoria: Uncategorised
7. SYSTEM WSPOMAGANIA SZKOŁY – SZKOLENIA REALIZOWANE W SZKOŁACH I PLACÓWKACH OŚWIATOWYCH |
Praca wychowawcy z zespołem klasowym – klasa jako grupa społeczna |
Janusz Berdzik |
Praca wychowawcy z zespołem klasowym – sto gier i zabaw |
Janusz Berdzik Grzegorz Pielak |
Bajki terapeutyczne z przybornika wychowawcy |
dr Stefania Jagło |
Nauczyciel coachem swoich uczniów – efektywne na-rzędzia wspierające nauczyciela i wychowawcę |
Bożena Grębowiec |
Jak chwalić dziecko w grupie przedszkolnej i w rozmo-wie z rodzicem |
dr Stefania Jagło |
Uczeń dyslektyczny na mojej lekcji |
Jolanta Fąfrowicz |
Praca z uczniem wg autorskiego programu działań wspierających rozwój myślenia twórczego uczniów zdolnych |
Joanna Meres-Soblik Elżbieta Głowacka |
Koalicja nauczycieli różnych przedmiotów na rzecz przygotowania uczniów do egzaminu ósmoklasisty z języka polskiego |
Jolanta Fąfrowicz |
Praca nauczycieli różnych przedmiotów z uczniem z doświadczeniem migracji wspierająca nabywanie przez ucznia języka polskiego jako obcego |
dr Stefania Jagło |
Obraz dziecka z zaburzeniami zachowania w przed-szkolu |
Joanna Szymczak |
Uzależnienia cyfrowe naszych dzieci i młodszych uczniów |
Joanna Szymczak |
Młodsze dzieci a sztuczna inteligencja |
dr Stefania Jagło |
Zaburzenia zachowania i autodestrukcja u dzieci i młodzieży |
Bożena Grębowiec Ewa Ledwoń |
Jak dbać o dobrostan psychiczny swój i swoich uczniów? Praktyka uważności w środowisku szkolnym |
Bożena Grębowiec |
Jak dbać o dobrostan psychiczny dzieci? |
Joanna Szymczak |
Wychowanie do wartości, czyli o kształtowaniu wła-ściwych postaw u dzieci |
Joanna Szymczak |
Dziecko z cukrzycą typu 1 w szkole i przedszkolu |
Bożena Grębowiec Ewa Ledwoń |
Koncentracja i uwaga uczniów. Jak nimi kierować? |
Janusz Berdzik Bożena Grębowiec |
Obraz silniejszy niż słowo, czyli jak angażować wy-obraźnię |
Janusz Berdzik Bożena Grębowiec |
Indywidualizacja nauczania i doceniania ucznia w zróż-nicowanym zespole klasowym |
Jolanta Fąfrowicz |
Jak nauczyć ucznia efektywnie się uczyć? Metody, techniki, sposoby efektywnego uczenia się |
Jolanta Fąfrowicz |
Dzisiejszy uczeń – żeby chciał i umiał się uczyć, jak wspierać jego sprawczość? |
dr Stefania Jagło |
Dyktowanie czy samodzielna notatka? O różnych for-mach notatki uczniowskiej |
Jolanta Fąfrowicz |
Emocje, czyli akumulator pamięci |
Janusz Berdzik Bożena Grębowiec |
Praca zespołowa rady pedagogicznej |
Janusz Berdzik |
Innowacje pedagogiczne – podstawa prawna, doku-mentacja, przykłady dobrych praktyk |
dr Stefania Jagło |
Siła relaksu, praktykowanie uważności, czyli jak radzić sobie ze stresem |
Janusz Berdzik Bożena Grębowiec |
Wykorzystanie systemu wartości w pracy nauczyciela i kształtowaniu postaw uczniów |
Janusz Berdzik Bożena Grębowiec |
W co grają rodzice? Jak komunikować się z rodzicami w szkole? |
Janusz Berdzik Bożena Grębowiec |
Motywacja w środowisku szkolnym – przydatne na-rzędzia i techniki wzmacniania motywacji nauczyciela i ucznia |
Jolanta Fąfrowicz Bożena Grębowiec |
Moi uczniowie są kreatywni, bo uczę kreatywnie |
Jolanta Fąfrowicz |
Troska o kulturę języka obowiązkiem każdego nauczy-ciela |
Jolanta Fąfrowicz |
Mediacje przykładem konstruktywnego rozwiązywania konfliktów w szkole |
Bożena Grębowiec |
Elementy pedagogiki międzykulturowej w środowisku szkolnym |
Janusz Berdzik Bożena Grębowiec |
Lekcja według zasad oceniania kształtującego |
Jolanta Fąfrowicz |
Rozwijanie kompetencji kluczowych u dzieci w wieku przedszkolnym |
Barbara Wiśniewska |
Znaczenie świadomości fonologicznej, rozwijanie per-cepcji słuchowej w procesie nauki czytania |
Barbara Wiśniewska |
Książka tunelowa – kreatywna zabawa wychowawcza w przedszkolu |
dr Stefania Jagło |
Zanim dziecko zacznie pisać – rola przedszkola w przy-gotowaniu dziecka do nauki pisania, terapia ręki |
Barbara Wiśniewska |
Wykorzystanie metody stacji na lekcjach matematyki |
Barbara Wiśniewska |
Lekcje ciszy według Marii Montessori |
Barbara Wiśniewska |
Wspieranie rozwoju dziecka w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym w zakresie nabywania kompetencji matematycznych |
Joanna Świercz |
Design Thinking, czyli myślenie projektowe jako narzę-dzie w pracy rady pedagogicznej |
dr Stefania Jagło |
Zapomniane czy wciąż inspirujące metody (odimienna Ireny Majchrzakowej, Celestyna Freineta, Bronisława Rocławskiego…)? |
dr Stefania Jagło |
Co się zmieni w zasadach pisowni polskiej od 1 stycznia 2026 r.? |
dr Stefania Jagło |
Bezpieczny uczeń w bezpiecznej szkole |
Grzegorz Pielak |
Jak przygotować ucznia do bezpiecznych wakacji? |
Grzegorz Pielak Janusz Berdzik |
Jak przygotować ucznia do bezpiecznych ferii zimo-wych? |
Grzegorz Pielak Janusz Berdzik |
Sytuacja kryzysowa w szkole/placówce oświatowej – zarządzanie w sytuacjach kryzysowych |
Grzegorz Pielak Janusz Berdzik |
Interwencja kryzysowa w pracy nauczyciela |
Natalia Skrocka |
Koordynacja szkoleń: Bożena Grębowiec
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.