7. SYSTEM WSPOMAGANIA SZKOŁY – SZKOLENIA REALIZOWANE W SZKOŁACH I PLACÓWKACH OŚWIATOWYCH

 

 Praca wychowawcy z zespołem klasowym – klasa jako grupa społeczna

Janusz Berdzik

Praca wychowawcy z zespołem klasowym – sto gier i zabaw

Janusz Berdzik

Grzegorz Pielak

Bajki terapeutyczne z przybornika wychowawcy

dr Stefania Jagło

Nauczyciel coachem swoich uczniów – efektywne na-rzędzia wspierające nauczyciela i wychowawcę

Bożena Grębowiec

Jak chwalić dziecko w grupie przedszkolnej i w rozmo-wie z rodzicem

dr Stefania Jagło

Uczeń dyslektyczny na mojej lekcji

Jolanta Fąfrowicz

Praca z uczniem wg autorskiego programu działań wspierających rozwój myślenia twórczego uczniów zdolnych

Joanna Meres-Soblik Elżbieta Głowacka

Koalicja nauczycieli różnych przedmiotów na rzecz przygotowania uczniów do egzaminu ósmoklasisty z języka polskiego

Jolanta Fąfrowicz

Praca nauczycieli różnych przedmiotów z uczniem z doświadczeniem migracji wspierająca nabywanie przez ucznia języka polskiego jako obcego

dr Stefania Jagło

Obraz dziecka z zaburzeniami zachowania w przed-szkolu

Joanna Szymczak

Uzależnienia cyfrowe naszych dzieci i młodszych uczniów

Joanna Szymczak

Młodsze dzieci a sztuczna inteligencja

dr Stefania Jagło

Zaburzenia zachowania i autodestrukcja u dzieci i młodzieży

Bożena Grębowiec

Ewa Ledwoń

Jak dbać o dobrostan psychiczny swój i swoich uczniów? Praktyka uważności w środowisku szkolnym

Bożena Grębowiec

Jak dbać o dobrostan psychiczny dzieci?

Joanna Szymczak

Wychowanie do wartości, czyli o kształtowaniu wła-ściwych postaw u dzieci

Joanna Szymczak

Dziecko z cukrzycą typu 1 w szkole i przedszkolu

Bożena Grębowiec

Ewa Ledwoń

Koncentracja i uwaga uczniów. Jak nimi kierować?

Janusz Berdzik

Bożena Grębowiec

Obraz silniejszy niż słowo, czyli jak angażować wy-obraźnię

Janusz Berdzik

Bożena Grębowiec

Indywidualizacja nauczania i doceniania ucznia w zróż-nicowanym zespole klasowym

Jolanta Fąfrowicz

Jak nauczyć ucznia efektywnie się uczyć? Metody, techniki, sposoby efektywnego uczenia się

Jolanta Fąfrowicz

Dzisiejszy uczeń – żeby chciał i umiał się uczyć, jak wspierać jego sprawczość?

dr Stefania Jagło

Dyktowanie czy samodzielna notatka? O różnych for-mach notatki uczniowskiej

Jolanta Fąfrowicz

Emocje, czyli akumulator pamięci

Janusz Berdzik

Bożena Grębowiec

Praca zespołowa rady pedagogicznej

Janusz Berdzik

Innowacje pedagogiczne – podstawa prawna, doku-mentacja, przykłady dobrych praktyk

dr Stefania Jagło

Siła relaksu, praktykowanie uważności, czyli jak radzić sobie ze stresem

Janusz Berdzik

Bożena Grębowiec

Wykorzystanie systemu wartości w pracy nauczyciela i kształtowaniu postaw uczniów

Janusz Berdzik

Bożena Grębowiec

W co grają rodzice? Jak komunikować się z rodzicami w szkole?

Janusz Berdzik

Bożena Grębowiec

Motywacja w środowisku szkolnym – przydatne na-rzędzia i techniki wzmacniania motywacji nauczyciela i ucznia

Jolanta Fąfrowicz

Bożena Grębowiec

Moi uczniowie są kreatywni, bo uczę kreatywnie

Jolanta Fąfrowicz

Troska o kulturę języka obowiązkiem każdego nauczy-ciela

Jolanta Fąfrowicz

Mediacje przykładem konstruktywnego rozwiązywania konfliktów w szkole

Bożena Grębowiec

Elementy pedagogiki międzykulturowej w środowisku szkolnym

Janusz Berdzik

Bożena Grębowiec

Lekcja według zasad oceniania kształtującego

Jolanta Fąfrowicz

Rozwijanie kompetencji kluczowych u dzieci w wieku przedszkolnym

Barbara Wiśniewska

Znaczenie świadomości fonologicznej, rozwijanie per-cepcji słuchowej w procesie nauki czytania

Barbara Wiśniewska

Książka tunelowa – kreatywna zabawa wychowawcza w przedszkolu

dr Stefania Jagło

Zanim dziecko zacznie pisać – rola przedszkola w przy-gotowaniu dziecka do nauki pisania, terapia ręki

Barbara Wiśniewska

Wykorzystanie metody stacji na lekcjach matematyki

Barbara Wiśniewska

Lekcje ciszy według Marii Montessori

Barbara Wiśniewska

Wspieranie rozwoju dziecka w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym w zakresie nabywania kompetencji matematycznych

Joanna Świercz

Design Thinking, czyli myślenie projektowe jako narzę-dzie w pracy rady pedagogicznej

dr Stefania Jagło

Zapomniane czy wciąż inspirujące metody (odimienna Ireny Majchrzakowej, Celestyna Freineta, Bronisława Rocławskiego…)?

dr Stefania Jagło

Co się zmieni w zasadach pisowni polskiej od 1 stycznia 2026 r.?

dr Stefania Jagło

Bezpieczny uczeń w bezpiecznej szkole

Grzegorz Pielak

Jak przygotować ucznia do bezpiecznych wakacji?

Grzegorz Pielak

Janusz Berdzik

Jak przygotować ucznia do bezpiecznych ferii zimo-wych?

Grzegorz Pielak

Janusz Berdzik

Sytuacja kryzysowa w szkole/placówce oświatowej – zarządzanie w sytuacjach kryzysowych

Grzegorz Pielak

Janusz Berdzik

Interwencja kryzysowa w pracy nauczyciela

Natalia Skrocka

Koordynacja szkoleń: Bożena Grębowiec

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Do pobrania:
Pobierz plik (SZKOLENIA WDN.pdf)SZKOLENIA WDN.pdf1045 kB57 Pobieranie